
CRM (Müştəri Əlaqələri İdarəetmə) tətbiqi
Bu sualın cavabı CRM (Müştəri Əlaqələri İdarəetmə) tətbiqi ilə bağlıdır. CRM tətbiqi, müştəri məlumatlarını, qeydləri və onlarla son əlaqəni sadə və təhlükəsiz bir şəkildə idarə etməyə kömək edir.
İş proseslərinizi təkmilləşdirmək üçün CRM-dən necə faydalanmaq olar?
- Satış mərhələlərini (qıfı) qurun və idarə edin: Hər şirkətin satış qıfını qurmaq və idarə etdirmək üçün bir CRM tələb olunur.
- Bütün müştəri məlumatlarını mərkəzi yerə yığın: CRM, müştəri məlumatlarını təhlükəsiz bir şəkildə təşkil edir və istənilən an məlumatlara çatmağa imkan verir.
- Satış nümayəndələrinizin fəaliyyətlərini izləyin: CRM, satış nümayəndələrinin fəaliyyətlərini izləmək üçün əla bir vasitədir.
- Vaxt tələb edən tapşırıqları avtomatlaşdırın: CRM, satış nümayəndələrinin gündəlik işlərini avtomatlaşdıraraq onların gəlir yaratmağa fokuslanmasına imkan verir.
- Marketinq alətlərindən məlumatları import edin: CRM, marketinq alətləri ilə əlaqəli məlumatları asanlıqla transfer etməyə kömək edir.
- Marketinq avtomatlaşdırmasından istifadə edin: CRM, marketinq avtomatlaşdırmasını dəstəkləyir.
- Müştəri tələblərini idarə edin və müştəri dəstəyini təkmilləşdirin: CRM, müştəri tələblərini izləmək və müştəri dəstəyini təkmilləşdirmək üçün əla bir alətdir.